Islamski magazin
sihr

Kako prepoznati sihir (u kući, braku, na sebi)

Kako prepoznati sihirbaza?

Ako neko tvrdi da vam može otkriti imate li sihr ili ne, ili da može isti liječiti ako mu date ime, ime majke i datum rođenja, ta osoba je sihirbaz. Takva osoba potpuno je ista osobi koja ljudima uzrokuje probleme praveći im sihr. Jedna uzrokuje problem, druga problemom rješava problem. Kad je Poslanik saws upitan o liječenju sihra sihrom (nušra), odgovorio je: “To je šejtanski posao.” (Ahmed, Ebu Davud)

Od Ibn Abbasa se prenosi da je Allahov Poslanik saws rekao: “Nije od nas onaj ko donosi loše predznake, ni onaj u čije se ime donose; ni onaj ko proriče, niti onaj za koga se proriče; ni onaj ko praktikuje sihr, niti onaj u čije se ime sihr pravi.” (Et-Taberani)

__________________

Navest ću vam ovdje neke od znakova po kojima se prepoznaju sihirbazi. Ako bilo koji vidite kod bilo koga ko tvrdi da liječi, bježite od te osobe. Lijek tražite ispravnim liječenjem, kod ljudi koji se bave liječenjem Kur`anom (pogledajte neka prethodna pitanja ili tekstove na ovoj ili nekim drugim stranicama).

Znakovi po kojima se prepoznaju sihirbazi:

• Raspituje se o bračnim podacima roditelja bolesnog.
• Uzima privatne bolesnikove stvari kao što su odjeća maramice, kapa itd.
• Ponekad zahtijeva da mu se dovede životinja određenih osobina i da se zakolje, bez spominjanja Allahovog imena. Ponekad njenom krvlju namaže bolesna mjesta, ili baci žrtvu na pusto mjesto.
• Piše talismane (vradžbine, zapise).
• Uči čarolije i izgovara nerazumljive talismane.
• Daje bolesniku zapise koji se sastoje od četverouglova na kojima su slova i brojevi.

• Naređuje bolesniku da se izdvoji od ljudi jedan određeni period, boraveći u sobi u koju ne ulazi sunčeva svjetlost.
• Ponekad traži od bolesnika da se ne pere vodom jedan određen period, uglavnom 40 dana, a ovaj znak upućuje na to da se radi o džinu kršćaninu koji služi sahira.
• Daje bolesniku stvari koje će zakopati u zemlju.
• Daje bolesniku papire koje će spaliti i nakaditi se njima.
• Priča nerazumljivim govorom.
• Ponekad sihirbaz obavještava bolesnika o njegovom imenu, imenu grada iz kojeg je i o problemu zbog kojeg je došao prije nego mu ovaj i saopći to.
• Piše bolesniku isprekidana slova na papir (zapis) ili na posudu od grnčarije bijele boje, a onda naređuje bolesniku da to rastapa i pije.

• U slučaju da bolesnik ne želi posjetiti sihirbaza, ovaj daje (onome ko ga je posjetio u ime bolesnika) zapise koje treba zapaliti nakon čega bolesnik “mora” posjetiti sahira.
• Ako uči naopako kur`anske sure ili ajeta (s kraja prema početku; ovime se gubi svako značenje date sure ili ajeta osim onoga sihirbazu poznatog).
• Ako stavlja sliku bolesnika u Kur`an, ako po slici bolesnika piše određene vradžbine, ili ako je stavlja u i pod ikone (ljudi, životinja).
• Po tijelu bolesnika (po spolnim organima) piše ajete ili sure. Sa istima spolno opći (sa ženama i, ili muškarcima), a uvjet liječenja je i noć ili zatamnjena prostorija.

• Traži od osobe da u periodu dok traje liječenje bude nečista, džunup, da ne obavlja vjerske dužnosti (npr. namaz) i drugo, pravdajući to time da šejtan napada onoga koji dosljedno izvršava vjerske dužnosti, što bi otežalo proces liječenja.
• Prizivanjem džina, vladara džina sa kojima dogovara izliječenje bolesnika.
• Od samog bolesnika bude traženo da prinese žrtvu džinu kao molbu istome da prestane sa uznemiravanjem. Prinošenje žrtve nekada treba biti upućeno nekome od umrlih, dobrih muslimana, ili umrlim, svecima drugih vjera.
• Bolesnik treba donijeti sahiru dio tijela (bilo koga) umrlog: kosa, nokti; vodu skupljenu nakon kupanja umrlog; zemlju sa kabura, grobova; dijelove nišana, nadgrobnih spomenika i dr.

• Od bolesnika traži da u tačno određeno vrijeme, na specifičnim mjestima, priziva duhovne snage (vradžbinama koje sihirbaz bolesniku prethodno predoči) od kojih će zatražiti otkanjanje tegoba.
• Ako odbija da liječi bolesnika, a uz opravdanje da za to nema dozvolu od svojih duhovnih vladara, ili da bolesnik ne zaslužuje milost duhovnih vladara.
• Ako za sebe tvrdi da je na statusu većem od Allahovog Poslanika, s.a.v.s., da je sam poslanik i da je njegova objava dokinula prethodnu, a samim tim i dovoljna i jedino potrebna kao lijek bolesniku.
• Ako tvrdi da može dovesti sihirbaza koji je postavio sihir, pa to i učini ali navodnog sihirbaza vidi samo bolesnik (prisutni to nisu u stanju). Navodni liječnik je sihirbaz koji je džina, svoga saradnika doveo u očekivanom liku sihirbaza (postavljača sihira).

Izvor: n-um.com

Kako prepoznati sihir na sebi?

Da li je neko opsjednut džinima ili ne to se prvenstveno može otkriti preko simptoma koji ukazuju da je određena osoba pod džinskim djelovanjem. A ti simptomi se mogu pojaviti u snovima ili na javi.

Simptomi u snovima su:
– nesanica, često buđenje, noćne more
-zastrasujući snovi i progonjenja od kojih se ne može pobjeći
-sanjavanje životinja: zmija, mačaka, pasa, itd.
-nekontrolisano smijanje, plač, vrištanje ili jaukanje
-sanjanje samog sebe u groblju ili na nekom pustom mjestu
-sanjanje ljudi neprirodnih dimenzija: izduženih, skraćenih, crnih
-sanjanje prikaza.

A od simptoma koji se javljaju na javi su:
– unutrašnja averzija i odvraćanje od bilo kog vida ibadeta, posebno namaza i zikra,
– konstantna glavobolja koja nema fizički medicinski uzrok
– odsutnost duha
– fizička lijenost i tromost
– nervne krize
– bolovi u nekim djelovima tijela koje je nemoguće medicinski izliječiti itd.

Drugi način otkrivanja džinskog djelovanja je naravno odlazak kod učača rukje, odnosno kod osoba koje liječe oboljele sa učenjem Kur’ana.
A što se tiče traženja datuma rođenja i imena majke pacijenta (oboljele osobe) od strane onog ko se bave liječenjem (ili pravljenjem) sihra, to je jedan od najjasnijih znakova da se ta osoba koja liječi bavi sihrom.

Kod takvih nije dozvoljeno da se liječi i otklanja sihr ili džinsko djelovanje. Ve billahi tevfik.

Izvor: zijadljakic.ba

Kako prepoznati sihir u kući?

Ponekad džinni bilo svjom voljom ili poslati od strane sihirbaza, ukućane plaše i nanose im štetu, a to se može prepoznati na sljedeće načine:

1) Učestale i česte svadje u familiji bez nekih velikih povoda i zbog sitnica
2) Ukućani često osjećaju potištenost i strah od kuće, te je žele napustiti.
3) Česti osjećaji da te neko stalno prati u kući, kad se okreneš nema nikog.
4) Ukućani imaji česte strašne i uznemiravajuće snove.
5) Jak pritisak u glavi, a pogotov od poslije ikindije do akšama

6) Javljanje zastrašujućih glasova kao: plač, smijeh, vrištanje…
7) Da neko ili više ukućana često čuje da ga neko doziva njegovim imenom.
8) Kao da nekad kroz kuću prođe blaži povjetarac.
9) Učestalo hodanje teškim koracima iznad plafona.
10) Često nailaženje zmije u kući.

11) Ako se primjeti često pomicanje predmeta i stvari sa njegovog ustaljenog mjesta, a da niko to od ukućana nije uradio.
22) Bacanje i lupanje posuđa i nekih stvari po kući.
13) Zatvaranje otvorenih vrata.
14) Krađa određenih stvari, a pogotovo nad kojima se nije spomenulo Allahovo ime. Ovo ponekad radi i osoba koja je opsihrena od ukućana, jednostavno da ukrade novac il nešto drugo, a da nikad prije nije krala.

15) Muškarci dobivaju poluciju u snu ili na javi bez ikakvog opravdanog razloga

Ovo su od prilike simptomi boravka džinna u kući kada žele da naude ukućanima ili da ih zastraše, s tim da ne mora sve ovo da se desi pa da kažemo “ima džin“, čak neki od ovih simptoma i ne moraju značiti na postojanje džina, npr: posuđe može samo da padne i da se razbije svaki dan po nešto, možemo gledati horor film, pa sebi umisliti da nas neko čeka u mraku i da nas neko prati i sl. Bilo bi dobro da se svaki dan u kući pušta sura Al-Baqara, bilo šta u njoj ili ne bilo, jer od njenog učenja džinni i šejtani bježe.

Zbog čega džinni opsjedaju ljudske domove?

Uglavnom zbog:

a) Da čovjek nanese nepravdu džinu, da ga povrijedi, npr. prospe na njega vruču vodu.
b) Ili da džin to uradi bez ikakvog razloga
c) Ili zbog djelovanja sihira, kada ih sihirbaz pošalje.
d) Činjenje velikih grijeha i stalnih u toj kući, a ostavljanje ibadeta. (tad to džinima postane drugi dom)
e) Pričanje o džinima i ismijavanje njihovih izgleda i sposobnosti.
f) Postojanje psa, slika i kipova u kući

Istjerivanje džina iz domova!

Ovo je jedna od efikasnijih metoda:

1) Učenje ili puštanje sa kasete sure Al-Baqare, barem svaka tri dana.
2) Puštanje sa kasete ili c-d, što više ezan u toku dana i noći
3) Uzmi abdest i oko 3-5 litara čiste vode, stavi u posudu sa vodom desnu ruku te priblži svoja usta vodi u posudi te prouči sljedeće ajete: Saffat, 1-10.

4) Zatim ove dvije dove:

a) „E’uzu billahi-l-Kerim, ve bi kelimatillahit-tammati elleti la judžavizhunne berrun vela fadžirun, min šerri ma halaka ve bere’e ve zere’e ve min šerri ma jenzilu min-s-semai, ve min šerri ma ja’rudžu fiha, ve min šerri ma zere’e fi-l-erdi ve min šerri ma jahrudžu minha, ve min šerri fitteni el-lejli ve-n-nehari, ve min šerri kule tariqin illa tariqan jatruqu biharin ja Rahman“.

b) “Bismillahi emsejna billahi elezi lejse minhu šej’un mumteni’a, ve bii’zetillahi eleti la teramu ve la tedamu. Ve bisultanillahi el-Meni’a nahtedžibu, ve bi esmaihi el-husna kuleha a’izun mine-l-ebalise, ve min šerri šejjatini el-insi ve-l-džinni, ve min šerri kulli mu’linin ve musirin, ve min šeri ma jahrudžu bi-l-ejli ve jekmenu bin-n-ehari, ve jekmenu bi-l-lejli ve jahrudžu bi-n-nehari, ve min šerri ma halaka ve zere’e ve bere’e ve min šerri iblisi ve džunudihi ve min šerri kullie dabetin Ente ahizun bi-n-nasijetiha, in raba ala siratin musteqim, e’uzu bima iste’aze bihi Ibrahime ve Musa ve I’sa ve min šerri ma halaka ve zere’e ve bere’e ve min šerri iblise ve džunidihi“.

Zatim će se sa ovom vodom poprskati ćoškovi u unutrašnjosti kuće i pritom će se učiti ajetu-l-kursijja.

Bez obzira na jačinu džinna, uz sve navedeno, znači puštanje svaki dan ili svaka tri dana sure Al-Baqare, puštanje svaki dan što više ezan u kući, te pod abdestom poprskati ćoškove kuće naučenom vodom učeći ajetu-l-kursiju, izbacivanje kipova i slika sa životinjskim i ljudskim likovima te OBAVEZNO OBAVLJANJE NAMAZA, džin će napustiti kuću uz Allahovu pomoć i dozvolu. Zahvala pripada Uzvišenom Allahu!

Izvor: n-um.com

Preporučeno čitanje:

Kako prepoznati i liječiti ljubavni sihir?

A ako je supruga žrtva, onda sihr djelule na nju tako što joj muž ne može dokazati svoju ljubav i vjernost – sumnja u njega. Uslijed ove vrste sihra bračni drugovi ne mogu se osloboditi misli i postupaka koje im se nameću, a oni ih ne žele (ne mogu, k tome, ni razgovarati otvoreno o svojim osjećajima). Oboljeli od ove vrste sihra ne mogu biti skupa – osjete tjeskobu zbog blizine, a čim se udalje jedno od drugog, taj osjećaj nestane i kaju se zbog postupaka, i tako u nedogled

Sihr rastavljanja bračnih drugova

Sihirbaz uz pomoć šejtana postiže to da muž osjeti odbojnost prema svojoj supruzi i da nema želje za spolnim odnosom s njome, odnosno da zavoli neku drugu ženu koju možda i ne poznaje. Sihrom se može postići i to da čovjek mrzi prijatelje i voli neprijatelje, te da se nedolično ponaša, govori ružne riječi, i tako redom. Ova je vrsta sihra odista opasna. Šejtan koji stoji na raspolaganju sihirbazu može proizvoditi zvukove koje čuje isključivo onaj kome je sihr napravljen, kao što žrtvu sihra može napadati u snu donoseći joj strašne snove, a može neku osobu ružnom prikazati u stanju između sna i jave. Sve ovo šejtani, Allahovom voljom, mogu uraditi. Evo o tome Allahovih riječi: “…i kad oni baciše, oči ljudima začaraše i jako ih prestrašiše i vradžbinu veliku prirediše” (el-A‘raf, 116); “…i odjednom mu se pričini da konopi njihovi i štapovi njihovi, zbog vradžbine njihove, kreću.” (Ta-Ha, 66)

Ako je muž žrtva, sihr djeluje i na taj način što on suprugu vidi ružnom i odbojnom, kao da ga izgledom podsjeća na majmuna ili psa, ili mu se pričinjava da ona gleda u druge muškarce i zavodi ih. A ako je supruga žrtva, onda sihr djelule na nju tako što joj muž ne može dokazati svoju ljubav i vjernost – sumnja u njega. Uslijed ove vrste sihra bračni drugovi ne mogu se osloboditi misli i postupaka koje im se nameću, a oni ih ne žele (ne mogu, k tome, ni razgovarati otvoreno o svojim osjećajima). Oboljeli od ove vrste sihra ne mogu biti skupa – osjete tjeskobu zbog blizine, a čim se udalje jedno od drugog, taj osjećaj nestane i kaju se zbog postupaka, i tako u nedogled.

Zbog čega šejtanima predstavlja posebno zadovoljstvo pomagati sihirbazima u ovoj vrsti sihra? Zbog toga što je ovo jedan od sigurnih načina da izazovu razvod braka, a to je u pogledu njih veliki uspjeh. Džabir, radijallahu anhu, prenosi da je Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, jednom prilikom rekao: “Iblisovo se prijestolje nalazi na vodi, odakle šalje svoje vojske. A najbliži njemu položajem jest onaj koji ubaci najveću smutnju među ljude. Jedan šejtan dođe Iblisu i pohvali se: ‘Uradio sam to i to’, a on samo rekne: ‘Nije to ništa!’ Ali, kad mu se neki šejtan pohvali: ‘Bio sam uporan u zavođenju dok tog i tog čovjeka nisam odvojio od njegove supruge!’ Njega Iblis sebi približi i rekne: ‘Ti si vrijedan pažnje!’” (Muslim)

Sihr koji izaziva impotenciju

Sihr kojim se kod muža izaziva impotencija a kod žene manjak seksualne požude oblik je najvećeg uznemiravanja supružnikā. Ova vrsta sihra može imati kobne, nesagledive posljedice, a uslijed njega muž se susteže od spolnog odnosa sa suprugom. Kao što se može raditi i o džinskom dodiru, kad džin, koji je u ženi, mužu ne dozvoljava da ima snošaj s njome. U ovom se slučaju samo žena liječi, a u prvom se slučaju liječe oboje.

Razni su oblici impotencije i manjka seksulane požude kod supružnikā zbog djelovanja sihra, pa se događa da žena ne dopušta mužu da joj priđe, ili džin, zadužen za čuvanje sihra, djeluje na ženinu psihu, pa muž, ma koliko to htio, ne može izvršiti penetraciju, ili isti taj džin izazove krvarenje kod žene kad god joj muž htjedne prići, ili uzrokuje izuzetno neprijatan, nepodnošljiv smrad iz rodnice, ili pak izazove nepodnošljive bolove prilikom koitusa.

Sasvim je opravdano sihr potpune impotencije smatrati najtežim oblikom sihra kojim se želi izazvati razdor i, kasnije, razvod supružnikā. Tu je i sihr koji djeluje na čovjekovo raspoloženje i čilost prilikom spolnog odnosa, pa čovjek, premda osjeti slast, osjeti veliku nemoć u udovima, posebno u rukama i stopalima. Postoji i sihr koji djeluje na čovjeka koji se oženi djevicom, a prilikom defloracije stekne osjećaj da ima odnos sa ženom koja je bila udata, to jest, da nije djevica; to u njemu potakne sumnju u čestitost svoje supruge.

Sihr spolnog uzbuđivanja

Ovo je vrsta sihra kojom se postiže da neko bude spolno uzbuđen i da čini nemoralne radanje te da zaboravi Uzvišenog Allaha. Imam Ibnul-Kajjim el-Dževzijja naveo je u djelu “Revdatul-muhibbin” kazivanje o jednom čovjeku koji je umro od posljedica ovakve vrste sihra. Zapisao je da je Džabir b. Nuh ispričao sljedeće: “U Medini, sjedio sam kod jednog svog prijatelja i pored nas je prošao starac izuzetno lijepog lica i lijepo obučen, pa mu je moj prijatelj skočio ususret, nazvao selam i rekao: ‘Ebu Muhammede, molim Plemenitog Allaha da ti upiše golemu nagradu zbog kušnje i ulije u tvoje srce strpljenje!’ Na to je Ebu Muhammed spjevao stihove u kojima je izrazio težinu svog iskušenja. Moj ga je prijatelj utješio rekavši da je strpljivost oružje vjernika i izrazio nadu da će ga Gospodar neizostavno nagraditi.

Upitao sam svog prijatelja”, nastavlja Džabir b. Nuh, “u vezi s onim čovjekom, a on mi reče: ‘Ono je naš saplemenik ensarija. Umro mu je sin koji mu je činio dobročinstvo i izdržavao ga. Eh, čudna mu je smrt bila…’ ‘Kaži mi šta se dogodilo’, zamolio sam ga. On reče: ‘Njegovog sina zavoljela je jedna udata žena i poslala mu pismo u kojem mu je izjavila svoju nerazumnu ljubav te ga zamolila da joj dozvoli da ga posjeti. Ona žena uporno je tražila od svog muža da je ne ometa u posjeti. Momak, sin ovog čovjeka što je prošao, povjerio se svom prijatelju koji mu je predložio da neko njegov posjeti tu ženu i zastraši je ahiretskom kaznom i Allahovom srdžbom. Međutim, to nije pomoglo.

Umjesto da se sustegne i odustane od posjete, ona mu je poslala dopis u kojem je pisalo: ‘Ili ćeš ti mene ili ću ja tebe posjetiti!’ Ni ovaj put ona nije uspjela u svojoj nakani. Nošena velikom ljubavlju prema mladiću, otišla je kod vračare koja je napravila sihr spolnog uzbuđivanja… Jedne noći, dok je mladić sjedio s ocem u kući, u njegovu se srcu odjednom pojavila ljubav i želja za istom onom ženom koju je odbijao. On je uzeo abdest i klanjao, ali su se strasti samo razbuktavale. Obratio se ocu: ‘Sveži me!’ i sve mu ispričao. Otac je udovoljio njegovoj želji. Svezan, udarao je nogama i rukama i rikao poput vola te se naposlijetku smirio – umro je. Kad su mu prišli, vidjeli su da krv mlazovito teče iz njegovih nosnica.’”

Sihr spolnog uzbuđivanja ima za posljedicu da muškarac, odnosno žena stalno razmišlja o onom koga želi, čini mu se da je prisutan pa s njime razgovara, a ponekad dovodi do stanog plakanja. Ovim se sihrom može postići da muškarac ima naklonost prema određenoj ženi ili naklonost prema svim ženama ili naklonost prema muškracima ili pak naklonost prema muškarcima i ženama, a sve je to spolna nastranost. Liječenje ove vrste sihra nije nimalo jednostavno, a može se, ukratko, liječiti izbjegavanjem svega što vodi u smutnju, sustezanjem od gledanja u ono što se ne smije gledati, zabranjenih sastanaka, bogobojaznošću, strahovanjem od kazne na ahiretu, nadanjem u Božiju milost.

Neka ajeti i hadisi koje ćemo navesti posluže kao poticaj u liječenju sihra spolnog uzbuđivanja. Allah, džellešanuhu, rekao je: “… a onome koji se Allaha boji, On će izlaz naći…” (et-Talak, 2); “…onda će onom koji je obijestan bio i život na ovom svijetu više volio džehennem prebivalište postati sigurno” (en-Naziat, 37-39); “Ima ljudi koji su umjesto Allaha kumire prihvatili, vole ih kao što se Allah voli, ali pravi vjernici još više vole Allaha. A da znaju mnogobošci da će onda kad dožive patnju, svu moć samo Allah imati i da će Allah strahovito kažnjavati…” (el-Bekara, 165).

Enes, radijallahu anhu, kazuje da je Resulullah, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: “Osjetit će slast vjerovanja onaj ko objedini sljedeće tri osobine: da mu Allah i Poslanik Njegov budu draži od svega drugog, da ljude voli isključivo radi Allaha i da mrzi povratak u nevjerstvo kao što bi mu bilo mrsko da ga se baci u vatru” (el-Buhari).

Preventiva za sihr spolnog uzbuđivanja nalazi se u predanoj dovi Uzvišenom Allahu da učvrsti čovjeka i sačuva ga od posrnuća. Šehr b. Havšeb kazuje: “Upitao sam Ummu Selemu: ‘Majko pravovjernih, koju je dovu Resulullah, sallallahu alejhi ve sellem, najčešće učio boraveći kod tebe?’ Odgovorila je da je učio sljedeću dovu: ‘Allahu, Ti upravljaš srcima, pa učvrsti moje srce u vjeri!’ Usto, rekla mi je: ‘Upitala sam Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, čudeći se, zbog čega tako često uči tu dovu. A on je odgovorio: ‘O Ummu Selema, srca se, od Allahovih prstiju, nalaze između dvaju prstiju i on upućuje koga hoće, a u zabludu odvodi koga hoće.’’” (Et-Tirmizi)

Tu je i preventivno liječenje koje podrazumijeva neizbjegavanje društva čestitih ljudi. Naime, čim se osami, čovjek pruža šejtanu priliku da mu donosi ružne i nečasne misli. Evo o tome hadisa: “…zato se drži zajednice jer vuk napada ovcu koja se odvoji od stada.” (Ebu Davud) Imamo tu i prevenitvu ispunjavanja vremena onim što je dozvoljeno, utjecanja Allahu od ružnih misli, nečitanja i negledanja onog što pobuđuje strasti, učenja časnog Kur’ana, a osobito ajetā koji potiču na strpljivost.

Iz knjige: “Seks u islamu – umijeće vođenja ljubavi” (koja je u pripremi)
Prijevod: Abdurrahman Kuduzović

Oglasi

Oglasi